Surprise

Michan!:D
Det hela började med att jag hade ridlektion en vanlig onsdag, mamma verkade övernaturligt glad och hemlighetsfull innan jag åkte.
Kaj hämtade mig efter lektionen och sa att vi skulle pröva en ny ridväst, visst svarade jag och vi åkte till ett mindre stall längre ner på gårdsplanen, jag såg en skymt av mamma som tog kort på någonting, när jag kom in genom dörren sa dom grattis nomi, nu är du försteskötare till Michigan, jag var chockad och stel och kunde inte riktigt ta in allting, men det här duger till 100% till mig, det var faktist den bästa dagen i mitt liv.
Tack till Monika, Kaj & mamma<3



Kommentarer
Ebba (ebbaelinlantz)

gud vad kul :D



Blogg: http://ebbaelinlantz.blogg.se/
2010-01-31 @ 18:46:29
Anonym

hur kul som helst! :D



2010-01-31 @ 19:58:52
filippa

Grattis till hästen :DD



the secret funkar verkligen (Y) :D



Blogg: http://filiifjonkan.blogg.se/
2010-01-31 @ 22:43:42
Anonym

Det var två dagar efter jag började använda the secret, nu använder jag de varje dag! :D



2010-02-01 @ 11:08:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback