RIX FM FESTIVAL I KARLSTAD

Man kunde inte komma fram, man mosades vart man än stod framför scenen.
Skämde ut mig som tuusaan! ;o
Gick runt med mina älskade Danonino yoghurts. Såklart spiller jag över hela mig och alla undrar vad jag håller på med som går runt och gapflabbar och har yoghurt i håret och på mina kläder.
Sen på väg hem stank det yoghurt över hela bussen.
Sen tänkte vi ta en bild på hur det såg ut så jag stod utanför någras hus och låtsades att jag råkade spilla yoghurt för att filippa skulle ta kort. Då kommer Husets ägare ut och barnen typ skriker att jag måste slicka upp yoghurten som jag hällt ut på deras trottoar. x)
Men bilden vet jag inte vart den har tagit vägen så jag lägger ut en bild på oss två istället x)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback