The secret

kolla på filmen, du kan få vad du vill, bara du tänker positivt...

Idag har jag haft en livsnjutardag som alla andra dagar jag lever!
I morse vaknade jag kl 2.00 -.- då fick vi för oss att gå till stan och shoppa, så vi tog med oss hundarna i en varsinn väska och Leon fick följa med.
Alla som gick förbi tittade jätte mkt och vissa gick till och med fram och pratade med hundarna.
ha ha.
Jag köpte i alla fall en bikini för att jag hade glömt att ta med mig från axvall, det var en gul från h&m, kommer inte ihåg vad den kostade. Har ingen bra bild heller.
En typ jätte ljusrosa t-shirt från h&m, den kostade bara 199:- och jag såg den direkt när jag klev in i affären.


En vit t-shirt från bikbok med massa hål längs med ryggen. Tänkte att jag kan ha den när jag är på stranden eftersom de var så snyggt när man såg igenom ;;)) Det var rea så den kostade bara 49:-

fram

bak




På kvällen lite senare åkte vi och badade på ett helt nytt ställe. Det var solnedgång och det var mörkt i luften ändå, det gjorde så man såg jätte brun ut! Skit konstigt väder !! Sen började det regna och allt var så vackert.
Allt vackert man kan tänka sig var där på samma gång.
Solnedgången, trädet vid vattnet och den lilla stranden med den stora stubben bakom sig som man kunde sitta på och kolla på vattnet. Vattnet som hade jätte fin botten, regnbåge bakom sig, ja allt vackert man kan tänka sig.

ÅÅåh vilken dag (L)



Kommentarer
Alexander palm

snygga kläder! :D lät som att du hade en bra dag :D



2010-11-02 @ 16:12:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback